Mercedes-Benz C-Serisi, en yüksek satış hacmine ulaşan model olması nedeni ile "Mercedes-Benz" için özel bir önem taşıyor. C-Serisi'nin 2007 yılında piyasaya sürülen bir önceki versiyonu tüm dünyada bugüne kadar 2,4 milyon adedin üzerinde satıldı. Yeni nesil C-Serisi ise, daha dinamik hatlar ve karakteristik çizgileri ile bir çok teknolojik yeniliği bir arada sunuyor.
Yeni C-Serisi, yalın ancak heyecan verici dış ve birinci sınıf iç mekan tasarımıyla yenilikçi bir yaklaşım sunuyor. Yandan bakıldığında uzun kaput, geriye alınmış yolcu kabini ve kısa konsollar C-Serisi'nin klasik ve dengeli Mercedes-Benz sedan yapısını tanımlıyor. Yeni C-Serisi'nin modern görünüme sahip geniş ve lüks iç mekanı duygulara hitap eden sadelikle dinamik sportifliği mükemmel bir şekilde harmanlayarak uçak seyahatlerinde ekonomi sınıfından birinci sınıfa geçilmiş hissi yaratıyor.
Yeni C-Serisi'nde üç farklı tasarım konsepti sunuluyor; Avantgarde, Exclusive ve AMG. Bu seçenekler kullanıcılara araçlarını daha fazla kişiselleştirme imkanı sağlıyor. AVANTGARDE tasarım konsepti, aracın sportif sedan özelliğini ön plana çıkarırken, EXCLUSIVE tasarım konsepti incelikli tasarıma ve modern lükse vurgu yapıyor. C-Serisi'nin AMG tasarım konsepti ise araca tamamen sportif bir karakter kazandırıyor. Yeni C-Serisi'nde aracın önündeki Mercedes-Benz yıldızı sportif görünüm isteyenler için radyatör ızgarası üzerinde ya da modern klasik tasarımı tercih edenler için aracın kaputu üzerinde olmak üzere iki farklı şekilde yerleştirilebiliyor.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder